Klachtenprocedure

Bij Scherp Gevonden doen we er alles aan om jou als klant tevreden te houden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons vooral weten – dan zoeken we samen naar een oplossing.

1. Klacht melden
Heb je een klacht over een product of onze service? Neem dan binnen 2 maanden na constatering contact met ons op via:  info@scherpgevonden.nl. Vermeld je naam, ordernummer en een duidelijke omschrijving van je klacht. Wij behandelen je klacht met zorg en geven binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie.

2. Niet tevreden met onze oplossing?
Leidt dit niet tot een oplossing? Dan kun je je klacht aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dat doe je via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
WebwinkelKeur treedt op als onafhankelijke bemiddelaar tussen jou en onze webshop.
De uitspraak van hun geschillencommissie is bindend, zowel voor jou als voor ons als ondernemer.